Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:
Andrej Colarič S.P.
Polanškova ulica 26, Ljubljana
Matična številka: 8724806000

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.tekoce-zadeve.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP). na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno trgovino www.tekoce-zadeve.si  (v nadaljevanju »trgovina« ) upravlja podjetje Andrej Colarič S.P., Polanškova ulica 26, Ljubljana.

Svetujemo Vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate omenjene spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.tekoce-zadeve.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato Vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne tekoce-zadeve.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Zasebnost

Podjetje Andrej Colarič, S.P.. jamči, da osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam in se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Vaše osebne podatke skrbno varujemo pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina tekoce-zadeve.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR), Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovin. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb ponudbe in cen brez napovedi, razen če ni drugače navedeno. 

Kljub prizadevanju ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo ponudnik to kupcu sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov. Ponudnik kupcu prav tako omogoči odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Cene navedene v spletni trgovini ne vključujejo stroškov poštnine.

Postopek naročanja oz. nakupa

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu.

V spletni trgovini  so predstavljeni izdelki za katere je možno opraviti nakup. Naročilo v spletni trgovini  je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. Vsa potrjena naročila bodo obravnavana kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno.

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica. Izdelke dajete v košarico s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku. Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran “Košarica”.

Ob zaključenem  popravljanju količin izdelkov in vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb “Zaključi nakup”, v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. Če želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb “Izprazni košarico”, v kolikor pa želite odstraniti samo določen izdelek, pa pritisnete na ikonico “Koš” pri izdelku, ki ga želite odstraniti.

Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, da nam sporočite oz. vnesete v polje “Kaj nam želite sporočiti”. Nato izberete način pošiljanja izdelkov.

Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani “Potrditev naročila” lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene, stroške pošiljanja, ter vrednost celotnega naročila, naslov ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega.

Pred zaključkom nakupa je potreben še klik na kvadratek, da se z oddajo naročila strinjate s plačilom in pogoji poslovanja.

Za oddajo naročila pritisnete gumb “Zaključi nakup”. V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se Vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa Vam sistem na Vaš e-naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb “Nazaj”.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

Po predračunu: Ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo artikle. 

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

Dostava

Naročeno blago, ki je na zalogi, bo dostavljeno predvidoma v 3 do 5 delovnih dneh, v ostalih primerih pa do 10 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 10 delovnih dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo kontaktirajte).

Na dan dostave bo dostavna služba kupca predhodno obvestila po telefonu glede same dostave. Načeloma se dostava vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam paket dostavijo tudi na delovno mesto.

Ob sobotah, nedeljah in praznikih naš partner dostav blaga ne izvaja.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek;
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Vračilo izdelka in kupnine:

V skladu z določili  43.člena  ZVPot (https://zakonodaja.com/zakon/zvpot/43c-clen1) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči na e-naslov: andrej@tekoce-zadeve, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz pravnega odstavka 43. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Možnost vračila izdelka ne velja za:

  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam,
  • če je napaka nastala zaradi kupčeve malomarnosti.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov andrej@tekoce-zadeve.si

Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).

V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to smatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo zadevo predali organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno. 

Dogodki in odpovedi

V kolikor uporabnik (kupec) kupi/rezervira udeležbo na dogodku, vendar se dogodka zaradi določenih razlogov ne more udeležiti in tega ne sporoči vsaj 7 dni pred dogodkom, se mu kupnina ne vrne. V kolikor uporabnik (kupec) svojo neudeležbo sporoči 3 – 7 dni pred dogodkom, se lahko udeleži naslednjega termina istega ali podobnega dogodka.

Odpoved tečaja/dogodka s strani organizatorja: Plačila ne vračamo razen v primeru odpovedi dogodka iz naše strani. V kolikor odpovemo tečaj iz naše strani vam ponudimo izbiro drugega termina. Če vam noben od terminov ne ustreza pa vam vrnemo vplačan denar. Pridržujemo si pravico do spremembe termina in lokacije zaradi nepredvidenih dejavnikov. O tem vas bomo pravočasno pisno obvestili.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Ljubljani

Za reševanje reklamacij nas kontaktirajte preko e-pošte: andrej@tekoce-zadeve.si.

Za ta Pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!